Wednesday, August 13, 2008

Merawat isteri tentera kena gangguan

Assalamualaikum. Pada malam selasa lepas tokngah sekali lagi mendapat panggilan daripada seorang tentera yang meminta tokngah merawat isterinya yang terkena gangguan. Suaminya memaklumkan sebelum ini dia pernah bawa isterinya mendapatkan rawatan dengan seorang bomoh yang menggunakan kaedah menurun. Mereka dibekalkan garam dan kemenyan oleh bomoh tersebut untuk ditabur dan diasapkan di dalam rumah. Untuk makluman pembaca blog kemenyan adalah makanan bagi jin. Kaedah yang diberikan oleh bomoh tersebut bukannya menghalau jin bahkan sebenarnya boleh menarik banyak lagi jin ke dalam rumah.
Bila tokngah datang dengan kawan, terpaksalah kami memagar rumah dan merenjiskan air yaasin di dalam rumahnya. Isterinya pula boleh nampak bayang hitam yang berada di dalam rumahnya.
Bila direnjiskan air yaasin dari bawah hingga ke tingkat atas, isterinya boleh nampak banyak jin dari tingkat atas turun keluar dari rumah.Apa-apa pun bagi tokngah lebih baik tak nampak dari nampak. Kalau nampak takut tu taklah, tapi seram adalah.............Wallahua'alam..

0 comments:

 
` © 2007 Template feito por Templates para Você